Klachtenregeling en afhandeling Tekst

Klachtenregeling en afhandeling

Naast kwaliteit, persoonlijke aandacht en deskundigheid gaan we voor een hoge klanttevredenheid binnen BeautyFillers. Ondanks onze oprechte inzet hiervoor, bestaat er altijd een kans dat u niet helemaal tevreden bent na uw contact met onze kliniek. Heel graag zouden we dat dan van u willen vernemen zodat we kunnen blijven verbeteren in de toekomst. 

Bij een klacht gaan we graag een persoonlijk gesprek met u aan

Indien u een klacht heeft gaan we graag een persoonlijk gesprek met u aan om te bespreken wat uw klacht is. Aan de hand van dit gesprek proberen we samen met u een geschikte oplossing te vinden.

BeautyFillers is aangesloten bij de klachten -en geschillencommissie van DOKh. Indien we niet tot elkaar kunnen komen met een geschikte oplossing zullen wij u in contact brengen met de klachtenfunctionaris van DOKh

De klachtenfunctionaris van DOKh ondersteunt u bij het schriftelijk formuleren van uw klacht en beoordeelt of u open staat voor bemiddeling. Indien u open staat voor een gesprek met een onafhankelijke bemiddelaar zal dit eventueel binnen 2 weken plaats vinden.

Aangesloten bij de klachten- en geschillencommissie van DOKh

Komt u er niet uit, ondanks de bemiddelingsgesprekken, dan zal de klachtenfunctionaris u ondersteunen bij een eventuele volgende stap. Een volgende stap is dat uw klacht een geschil wordt. De procedure van het indienen van het geschil tot de uitspraak duurt maximaal 6 maanden.

BeautyFillers logo
BeautyFillers

Copyright © 2020 BeautyFillers Alle rechten voorbehouden

Popup

BeautyFillers logo
BeautyFillers