Klachtenregeling en afhandeling
Naast kwaliteit, persoonlijke aandacht en deskundigheid gaan we voor een hoge klanttevredenheid binnen BeautyFillers. Ondanks onze oprechte inzet hiervoor, bestaat er altijd een kans dat u niet helemaal tevreden bent na uw contact met onze kliniek. Heel graag zouden we dat dan van u willen vernemen zodat we kunnen blijven verbeteren in de toekomst.
Bij een klacht gaan we graag een persoonlijk gesprek met u aan
Indien u een klacht heeft gaan we graag een persoonlijk gesprek met u aan om te bespreken wat uw klacht is. Aan de hand van dit gesprek proberen we samen met u een geschikte oplossing te vinden.
BeautyFillers is aangesloten bij de klachten -en geschillencommissie van DOKh. Indien we niet tot elkaar kunnen komen met een geschikte oplossing zullen wij u in contact brengen met de klachtenfunctionaris van DOKh
De klachtenfunctionaris van DOKh ondersteunt u bij het schriftelijk formuleren van uw klacht en beoordeelt of u open staat voor bemiddeling. Indien u open staat voor een gesprek met een onafhankelijke bemiddelaar zal dit eventueel binnen 2 weken plaats vinden.
Aangesloten bij de klachten- en geschillencommissie van DOKh
Komt u er niet uit, ondanks de bemiddelingsgesprekken, dan zal de klachtenfunctionaris u ondersteunen bij een eventuele volgende stap. Een volgende stap is dat uw klacht een geschil wordt. De procedure van het indienen van het geschil tot de uitspraak duurt maximaal 6 maanden.