Klachtenregeling en Afhandeling

Naast kwaliteit, persoonlijke aandacht en deskundigheid gaan we voor een hoge klanttevredenheid binnen BeautyFillers. Ondanks onze oprechte inzet hiervoor, bestaat er altijd een kans dat u niet helemaal tevreden bent na uw contact met onze kliniek. Heel graag zouden we dat dan willen horen van u zodat we kunnen blijven verbeteren in de toekomst.

 

Indien u een klacht heeft gaan we graag een persoonlijk gesprek met u aan om te bespreken wat uw klacht is. Aan de hand van dit gesprek proberen we samen met u een geschikte oplossing te vinden.

BeautyFillers aangesloten bij de klachten -en geschillencommissie van DOKh. Indien we niet tot elkaar kunnen komen met een geschikte oplossing zullen wij u in contact brengen met de klachtenfunctionaris van DOKh

De klachtenfunctionaris van DOKh ondersteunt u bij het schriftelijk formuleren van uw klacht en beoordeelt of u open staat voor bemiddeling. Indien u open staat voor een gesprek met een onafhankelijke bemiddelaar zal dit eventueel binnen 2 weken plaats vinden.

Komt u er niet uit, ondanks de bemiddelingsgesprekken, dan zal de klachtenfunctionaris u ondersteunen bij een eventuele volgende stap. Een volgende stap is dat uw klacht een geschil wordt. De procedure van het indienen van het geschil tot de uitspraak duurt maximaal 6 maanden.

 

U kunt via onze website een afspraak maken of via nummer 085-0212012